Pages


...Selamat Datang Ke Dunia Tanpa Bayangan...Di Mana Imaginasi Boleh Menjadi Realiti...Tinggalkan Komen Dan Jikalau Follow Maklumkan Di Jejak Tanpa Kasut atau Shoutbox Untuk Adqayyum Follow Anda...TQ...

Isnin, 21 Februari 2011

Undian Untuk Blogger Kacak/Cantik : Berikan Pendapat Anda!!

100% COPY DARI Blog Pilihan Malaysia

Sudah lama rasanya tidak buat undian dalam BPM ni, rindu rasanya. saya ada satu cadangan untuk membuat undian bagi anda semua pilih blogger kacak/cantik pilihan anda.

Blogger kacak adalah untuk blogger lelaki dan blogger cantik untuk blogger wanita.

Jadi dengan ini saya memerlukan pendapat anda sama ada bersetuju atau tidak jika saya buat undian ini? jika ada 100 orang yang bersetuju saya akan buat, jika kurang saya akan buat segmen lain, heheh..

Ini betul-betul tau bukan cubaan, kalau cukup 100 orang yang setuju saya akan buat..

p/s - sila hebahkan di blog anda..

Adqayyum setuju sangat..Mungkin Adqayyum x masuk blogger kacak sebab Adqayyum budak2 lagi..Maybe blogger Hensem boleh kot...hehehe but still Adqayyum sokong..

Anda boleh baca di SINI

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...